Sennheiser MTW3 wit

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MTW3 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mignon 23-11-2022

Mooi geluid, maar niet voor buiten.

Geschreven voor: Sennheiser MTW3 zwart

Deze earbuds zitten fijn en zijn makkelijk te bedienen. Het geluid wat eruit komt is super zuiver en mooi. Helaas geldt dat niet voor op de fiets. De earbuds vangen dan veel wind, wat een heel erg geruis veroorzaakt. Bij iets hardere wind heb ik ze af moeten zetten omdat het pijn deed aan mijn oren. Bellen op de fiets gaat daardoor ook helaas niet.

Pluspunten

• Super mooi geluid
  • Makkelijk te bedienen
  • Mooie kwaliteit

Minpunten

• Niet te gebruiken op de fiets door windruis

Leo Logister 22-11-2022

Top oordoppen

Geschreven voor: Sennheiser MTW3 zwart

Positief verrast met uitpakken, mooie oordoppen en fraai doosje. Snel geinstalleerd en meteen aan de gang. Muziek luisteren helemaal prima, maar helaas geeft een Teams vergadering echt hinderlijke storing in het geluid, alsof de verbinding kort wegvalt en echo't. Melding gemaakt bij helpdesk Sennheiser, even reactie afwachten. Mocht het een software of hardware issue zijn, zal ik "mijn ervaring" natuurlijk bijstellen. Wacht nu even reactie af.

Reactie ontvangen om de firmware te updaten, dat heeft geholpen. Ook Teams vergaderingen gaan nu goed en wat extra opties erbij.

Pluspunten

• Compact
  • Mooi geluid
  • Eenvoudige bediening

JohanH79 22-11-2022

Mooi en goed geluid

Geschreven voor: Sennheiser MTW3 zwart

Goed en zuiver geluid! Ook meer dan genoeg opties in de app. Noise cancelling of anti wind modus werkt heel goed. De buds zijn robuust en niet te groot. Het oplaaddoosje is wel vrij groot.

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Noise cancelling

Minpunten

• Groot oplaaddoosje
  • iets wat zware buds

Melle2022 21-11-2022

Chique Kwaliteit

Geschreven voor: Sennheiser MTW3 zwart

Het geluid is mooi rondom. Hij wordt geleverd met alle maten dopjes en ringen zodat hij ook bij veel bewegen goed in je oor blijft zitten . Dat is een groot pluspunt, omda sommige ander modellen weleens uit je oor valllen.

Pluspunten

• goed geluid

Minpunten

• veel bedieningsopties

Sjollie 18-11-2022

Geen vervelende achtergrond geluid meer en perfecte pasvorm.

Geschreven voor: Sennheiser MTW3 wit

Eindelijk heb ik een ideale mix gevonden en heb ik nu perfect passende oordopjes die ik dagelijks kan gebruiken. De oordopjes sluiten goed af d.m.v. de extra rubberen band die aan de oordopjes zitten.

De oordopjes zitten prima, in vergelijking met andere oordopjes die ik eerder gehad heb merk ik duidelijk verschil. Even naar het koffie apparaat lopen of met de hond knuffelen die op de bank ligt gaat nu prima zonder dat ik bang hoef te zijn dat de dopjes op de grond vallen. Vandaag heb ik toevallig nog een autorit gemaakt met de oordopjes in terwijl dat niet nodig was. Zo goed zitten ze dus.

Wat ik wel merk is dat de drukknopjes aan de zijkant erg gevoelig zijn. Ik heb al meerdere gesprekken per ongeluk weg geklikt terwijl ik even aan mijn oor zat te krassen dus dat moet ik nog even aanpassen in het menu.

Ik gebruik de oordopjes zowel voor het luisteren van muziek via de mobiele telefoon alsmede via de Windows pc om Teams gesprekken te voeren en de softphone te gebruiken. Het vreemde is wel dat alle uitgaande oproepen via de telefoon verlopen i.p.v. de softphone op de laptop maar hier kan ik geen enkele link in leggen met de nieuwe oordopjes. Wellicht doe ik iets fout maar dat moet ik nog uitzoeken.

Het allerbeste punt is de geluidskwaliteit en het filteren van de achtergrond geluiden. Dit was altijd een irritatie factor bij gesprekken maar valt nu totaal niet meer op. Daar ben ik heel blij mee.
Wat ik jammer vind is dat er geen software voor de Windows pc bij zit; de dopjes zijn nu aangestuurd of te beheren via de mobiele telefoon en dat is wel een beetje wennen.

Ook qua design en doosje is alles meer dan uitstekend te noemen. Accuduur is perfect.

Pluspunten

• Perfecte pasvorm
  • Diepe bas bij luisteren van muziek
  • Opties in de app op de smartphone

Minpunten

• Gevoeligheid druksensor tijdens gesprek

a**************@h********** 17-11-2022

Mooi geluid

Geschreven voor: Sennheiser MTW3 zwart

De eerste indruk is goed, een mooi strak design en een handig oplaaddoosje (van een ruwer stof gemaakt zodat er goede grip is). Het opladen gaat snel door middel van USB C (de oordopjes klikken als het ware met een magneet vast in het oplaaddoosje). De oordopjes geven een goed geluid en de noise cancelling werkt ook zeker goed. Het blijft voor mij toch wennen om grotere oordopjes te dragen , zeker na langere tijd. Eens ervaren hoe dit over een aantal weken is. Voor nu heb ik de oordopjes met name voor het bellen gebruikt maar ga er ook meer muziek mee luisteren. Tijdens het wandelen blijven de oordopjes in ieder geval goed zitten. Al met al zijn de eerste ervaringen positief.

Pluspunten

• De oortjes blijven goed zitten.
  • Goede noise cancelling
  • Strak design

Minpunten

• oordopjes wat pijnlijk in oor

M@@rten 10-11-2022

Goed geluid!

Geschreven voor: Sennheiser MTW3 zwart

Wow er gaat een nieuwe wereld voor mij open - of dicht eigenlijk- die noice cancelling functie werkt als een tierelier! Wel even wennen hoor, geen huilende dochter of videobellende partner op de achtergrond. De accuduur is helemaal prima voor een dag vol calls! Ik gebruik de oordopjes ongeveer de hele dag om te videobellen met collega's. En dan 's avonds een stuk wandelen met mijn favoriete muziek. De kwaliteit van het geluid is top en ik hoefde hier niets voor af te stellen! Wat nog wel even wennen is, is de bediening op de oortjes zelf, ik kon hier niet echt mee uit de voeten en bleef, terwijl ik oordopjes in oor doe, het geluid harder of zachter zetten. Gelukkig is dat via de app snel uit te schakelen en ging het een stuk beter. Nu nog uitvogelen hoe ik niet ophang in Teams als ik oordopjes verlies; dus nog even zoeken naar het perfecte formaat oorstukje, vogens mij zit ik net tussen twee formaten in. En dan op naar conference calls in zalige stilte!

Pluspunten

• Geluid
  • Noice-canceling

Minpunten

• Bediening even wennen

acinony 08-11-2022

Eindelijk !!

Geschreven voor: Sennheiser MTW3 zwart

Gisteren was het dan eindelijk zover: de Sennheiser Momentum true wireless 3 oordopjes kwamen binnen, het was net kerst !
Ik heb al aardig wat verschillende geprobeerd (ik ben kritisch en veel eisend) maar tot op heden alleen maar teleurgesteld.
Toch met goede hoop maakte ik de doos open en vielen mij direct twee dingen op: een sjiek maar degelijke houder/laadstation én en zeer beknopte maar hele duidelijk manuel.
Daar houd ik van, ik houd niet van dikke 20 talen tellende gebruikshandleidingen.
Even 30 seconden de stekker in het stroom om de accu te activeren en gaan met die banaan.
Nou ja, eerst even een update installeren van 25 minuten... pff wachten, dat is wel moeilijk met nieuwe gadgets. :-)
Na een klein half uur dan eindelijk "spelen". Ik werd blij verrast door de kwaliteit van het geluid.
Man o man, heerlijk hoor.
Met de gratis te downloaden app kan je instellingen van de oordopjes helemaal instellen naar je eigen wensen.
Van een equalizer tot zelfs de bediening en de mate van werking van de ANC ( active noise canceling ) Top !
Wel zijn de oordopjes standaard aan de grote kant, normaal hoef ik niets aan te passen maar nu ben ik gegaan voor de small kussentjes en de kleinste ring rond de oordop.
Er zijn in totaal 4 verschillende grootte kussens en 3 ringen - zo zijn de dopjes voor iedereen perfect passend te maken.
Ik kan niet wachten om alle uitgebreide functies eens flink aan de tand te voelen en ook de dopjes eens goed te testen tijdens een motorritje.
Voor als nog ben ik blij verrast met de kwaliteit, bediening en mate van customing zoals instelling en draagvorm van deze oordopjes van Sennheiser.

Pluspunten

• kwaliteit
  • pasvorm
  • voelt degelijk
  • volledig instelbaar